Bandzio-Skype

02:11:00

:-D Wymyśliłam ciekawę opcję "komunikacji" z Bandziem, kiedy np. będe w pracy i nie będe mogła go ze sobą zabrać. Nazwałam to Bandzio-Skype :D

"Komunikacja" ta, albo lepiej - podgląd, będzie wykorzystywał bardzo proste rozwiązanie jakim jest Skype.

Idea wygląda tak: Bandzio został szczęśliwym posiadaczem swojego konta na skypie. Oczywiście w swoich kontaktach Bandzio ma tylko i wyłącznie mnie. Skype skonfigurowany jest na automatyczne odbieranie rozmów przychodzących od osób (czyli mnie) ze swoich kontatków wraz z automatycznym uruchomieniem kamery internetowej. Komputer jest ustawiony jedynie na wygaszacz ekranu - musi być cały czas w stanie gotowości.

A cała zabawa polega na tym, że siedzę sobie w pracy i np. chce zobaczyć co porabia Bandzio więc szybciutko do niego "dzwonie" i mam podgląd online :) (a za swoimi plecami pewnie połowę jak nie wszytskich pracowników naszego biura :D:D:D)

W moim odczuciu jest to całkiem dobre rowiązanie dla osób, które nie posiadają możliwości zamontowania kamery IP, nie chcą zbyt skomplikowanych instalacji a zależy im aby czuwać nad bezpieczeństwem i domu i piesia :)

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne

Ostatnie komentarze

nowy gadżet komentarzy