Psie sztuczki

12:15:00

Niewiarygodne jak szybko szczeniak się uczy. Bandzio jest z nami od trochę ponad tygodnia i w przeciągu tego czasu nauczyłam go tylu sztuczek ile moje poprzednie psy nie pojęly w ciągu całego swojego życia. Na dzień dzisiejszy Bandzio wykonuje bezbłędnie:

siad

waruj

obrót

przybij piątke

papa

hop

zostań

daj

oraz oczywiście rozumie co oznacza chodź i rozpoznaje swoje imię. To dużo jak na 12 tygodniowego szczeniaka i jestem pod dużym wrażeniem. Co ciekawe kiedy ćwiczymy na dworze Bandzio potrafi się na mnie skupić mimo tego, że przecież otacza go pełen nowych zapachów świat i jest szczeniaczkiem, którego potrafi rozpraszać nawet powiew wiartu. Jak dla mnie - niewiarygodne!

Poniżej filmik nakręcony w pierwszym tygodniu gdzie Bandzio wykonuje siad, waruj, obrót i przybij piątke.

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne

Ostatnie komentarze

nowy gadżet komentarzy