Strasznie leniwa niedziela

12:12:00

Dzisiejsza niedziela minęła mi bardzo leniwie. Zbudziłem Pancie trochę po 9tej. Ale nie tak wiecie, że: Pańcia wstawaj raz dwa, tylko najpierw przyczaiłem się na łóżku, udając że śpię. Drapałem się trochę, warczałem, w końcu zacząłem na Pancie pchać i tada: Pancia obudzona. Później, tradycyjne, nasze niedzielne walki w łóżku: pancia udaje, że jej nie ma, ale mnie szturchnie; ja udaje, że mnie nie ma, ale ją podgryze; Pancia nurkuje pod kołdrę, ja za nią, ona mnie nią całą okrywa, ja nie mogę się wydostać, Pancia ucieka z łóżka no i mamy nasze "dzień dobry".

Poszliśmy na spacerek, na zakupy, później film, drugi film, obiad, trzeci film, spacerek i zakupy, i film numer 4 i za chwile 5......
Ot deszczowa, chłodna, wakacyjna niedziela....








You Might Also Like

0 komentarze

Popularne

Ostatnie komentarze

nowy gadżet komentarzy