Dobra książka ! Wszystko co usłyszałem od moich psów

06:34:00

Często pytacie w mailach jaka książka o psach jest warta uwagi i przecztania. Muszę przyznać, że ja książek tych mam mnóstwo. Pułka ugina się od publikacji o psach.

Ale powiem Wam od czego można zaczynać poznawanie psiego świata.

Pierwszą książką jaką przeczytałam i która później, podczas drugiego i trzeciego czytania, zamieniła się w biblię porad i wskazówek do wychowania naszego Bandzioszka to "Wszystko co usłuszalem od moich psów" Johna Kantza, którą zakupiłam w księgarnii Inbook



Książka zafascynowała mnie dlatego, iż nie jest to suchy poradnik: zrób to, weź to itp... a tak naprawdę opowieść o autorze oraz  jego 3 wspaniałych psach. Każdy z nich jest inny: poprzez słodką labradorkę, pracoholiczkę border collie i kompletnie zwariowanego Orsona - psa, który wprowadził w życie Johna chaos a z drugiej strony nauczył go szacunku, miłości i zrozumienia zwierząt.

Książkę czyta się jednym tchem. Jest napisana bardzo przystepnym językiem, zabawna i wzruszająca. A najważniejsze jest to, że pełno w niej porad i opisów tłumaczących nam dlaczego mój pies zachowuje się właśnie tak.

Tą książke Wam zdecydwanie polecam.

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne

Ostatnie komentarze

nowy gadżet komentarzy